Sienna - Czarna Góra

Środa, 30 października 2013 · dodano: 30.10.2013 | Komentarze 0

W niedziele byliśmy (samochodem) w Jaskini Niedźwiedziej i w Muzeum Ziemi w Kletnie .

Wracaliśmy przez Sienną, Puchaczówkę, Idzików. Zatrzymaliśmy się, tak jak poprzedzające nas dwa samochody towarzyszy naszej podróży (córka z rodziną i ich znajomi), tylko na Puchaczówce. Dlatego postanowiliśmy wybrać się na Czarną Górę rowerami i to jak najszybciej bo dni coraz krótsze i coraz zimniej. Na dzisiaj zapowiadana była bezdeszczowa pogoda więc wyruszyliśmy.

Trasa : Kłodzko - Krosnowice - Żelazno - Ołdrzychowice - Trzebieszowice - Radochów -

- Lądek Zdrój

- Stronie Śl.:

- 3 obiekty do odznaki Szlakiem Królewny Marianny Orańskiej,
- 2 potwierdzenia nawiedzenia kościołów do KOP,

- Janowa Góra - ruiny kościoła ( KOP)

- Sienna

kościół p.w. Aniołów Archaniołów ( KOP),

Dzisiaj środa więc Karczma Czarna Góra niestety nieczynna.

Wypiliśmy gorącą herbatkę w Hubertusie i w drogę powrotną też przez Lądek.

Wskazanie przebiegu tegorocznego na trasie dzisiejszej wycieczki: