Kletno - Sienna

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 0

"Pod rurą" zameldowało się dzisiaj 7 osób. Ja i Czesiu zaplanowaliśmy na dzisiaj wyprawę do Kletna. Dołączyć do nas zdecydował się Kaziu. Pozostałe 4 osoby tj. Basia i Jurek, Basia oraz Piotr wybrali krótszą trasę - pojechali w kierunku Polanicy.
Nasz trójka pojechała trasą: Kłodzko - Krosnowice - Żelazno - Ołdrzychowice - Trzebieszowice - Radochów - Lądek Zdrój.
W Lądku spotkaliśmy się z Ryśkiem i Stasiem (są to koledzy Władzia - on z nimi jeździ często), z którymi dojechaliśmy do Stronia.
W Stroniu rozstaliśmy się - oni pojechali w kierunku Siennej a my do Starej Morawy. Stasiu jechał rowerem elektrycznym - testuje go, gdyż ze względu na stan zdrowia musiałby ograniczyć jazdę rowerem po górach a nie ma na to ochoty.
Ze Stronia pojechaliśmy przez Starą Morawę ( zatrzymaliśmy się przy Wapienniku) do KLETNA. W Kletnie dojechaliśmy do Jaskini Niedźwiedziej i zatrzymaliśmy się przy Muzeum Ziemi. Obiekty podkreślone są obiektami, które należy zdobyć do Niedźwiedziej Odznaki Turystycznej. W Kletnie decydujemy się jechać do Siennej i dalej przez Stronie Śl. do Kłodzka. Zwiedzanie Kopalni Uranu ( do NOT) zostawiamy na następny raz.