Z Kaziem na Kukułkę

Środa, 23 kwietnia 2014 · dodano: 23.04.2014 | Komentarze 0

Ja, Czesiu i Kaziu, pomimo zapowiadanych opadów, zdecydowaliśmy się przejechać tyle na ile pozwoli nam pogoda. Kaziu stwierdził, ze dawno nie był na Kukułce więc obraliśmy tamten kierunek. Trasa dzisiejsza: Kłodzko - Krosnowice - "Krosnówką" do szosy na Bystrzycę

- w kierunku Marcinowa na 'Marcinówkę" (nazwa przez nas nadana) - Jaszkowa Dolna - Kukułka - Wojciechowice - Kłodzko.
 Deszcz najpierw straszył nas ( pokropiło na "Marcinówce") a za Wojciechowicami dosyć mocno polało (schroniliśmy się pod wiatą nieczynnej stacji benzynowej na ulicy Ślaskiej). Ruszyliśmy jak już tylko lekko kropiło, niestety na Os. Nysa musieliśmy się schronić, gdyż znowu dosyć mocno zaczęło padać. Odziani w kurtki przeciwdeszczowe ruszyliśmy jak już lekko padało. Kaziu pojechał do domu a ja i Czesiu do przedszkola po Kasię i Kubusia.  Mieli radochę bo do domu wieźliśmy ich na naszych rowerach. Kasia stwierdziła, że było fajnie ale za krótko.
Zaczynają kwitnąć kaczeńce (w rowie przy drodze do Krosnowic), kwitnie i pachnie rzepak oraz  już kwitnie i pachnie (ale rzepak zapach ten "zagłusza") czeremcha.