Żelazno - Ołdrzychowice - Lądek Zdrój

Sobota, 26 kwietnia 2014 · dodano: 26.04.2014 | Komentarze 0

Rano Czesiu zmieniał w Ani aucie opony z zimowych na letnie. Prognoza pogody na dzisiaj nie sprawdziła się i przed 11 świeciło słońce. Czesiu zadzwonił do Kazia aby dowiedzieć się czy wybiera się " na rower".  Okazało się, że duża grupa (7 osób) umówiła się i wyjeżdżają o 11. Kaziu nie wiedział w jakim kierunku pojadą. Było zbyt mało czasu abyśmy zdążyli do nich dołączyć. Postanawiamy jechać sami. Decydujemy się jechać w kierunku Ołdrzychowic przez Krosnowice. Nie wzięłam telefonu więc nie możemy się dowiedzieć w jakim kierunku pojechała grupa rowerzystów. Okazało się, że wybrali ten sam kierunek i w Żelaźnie dojeżdżamy do odpoczywającej grupy w której są: Marysia, Basia i Jurek, Basia i Władziu, Kaziu i Piotr. Do Ołdrzychowic jedziemy razem. Po kolejnym odpoczynku i zjedzeniu lodów  ja, Czesiu, Kaziu i Władziu jedziemy do Lądka, a reszta grupy wraca do Kłodzka. Chmury towarzyszyły nam i straszyły deszczem ale dopiero w Kłodzku lekko pokropiło ( kropiło i jednocześnie świeciło słońce). Mój licznik wskazał na dzisiejszej trasie 1500 km.
Odpoczynek w parku w Ołdrzychowicach.

Na zdjęciu brakuje Piotra, który nas uwiecznia.