Polanica Zdrój - Topolice

Czwartek, 8 maja 2014 · dodano: 08.05.2014 | Komentarze 0

Część  grupy ( 5 osób i 8 rowerów) "przy rurze" tj. na miejscu naszych startów

Grupa 9 -osobowa tj.:  ja, Czesiu, Basia i Władziu, Basia i Jurek, Kaziu, Piotr i Alek przez Szalejów Dolny i Górny oraz Wolany dojechała razem do Polanicy Zdroju. Zatrzymaliśmy się na dłuższą chwilę w parku zdrojowym. 7 osób przez Stary Wielisław jedzie do Kłodzka a ja i Czesiu jedziemy w kierunku Bystrzycy Kłodzkiej. W Łomnicy  skręcamy na betonówkę i kierujemy się do Topolic. W Topolicach uzyskujemy do KOP pieczątkę sołtysa i zdobywamy trochę informacji o Topolicach w tym o kaplicy  p.w. MB Bolesnej. Kaplica ta znajduje się na prywatnej posesji i nie jest obecnie wykorzystywana, a warta jest podobno obejrzenia ( rzeźba piety i malowidło przedstawiające Trójcę Świętą). Mam nr telefonu do właścicieli posesji i jeżeli nasza grupa rowerowa wyrazi ochotę  spróbuję się umówić na jej obejrzenie.
Pani sołtys zaprosiła nas na piknik, który odbędzie się w Topolicach  w ostatnią sobotę maja lub pierwszą sobotę czerwca ( mam nr telefonu pod którym mogę się dowiedzieć kiedy to będzie miało miejsce).