Zabawa w chowanego

Środa, 23 lipca 2014 · dodano: 23.07.2014 | Komentarze 0

Dzisiaj ja, Czesiu i Kaziu mieliśmy jechać do Długopola Zdr. przez Wyszki. Obraliśmy więc kierunek na Bystrzycę Kł. Nad nami pojawiły się złowieszczo wyglądające chmury, z których już w Bystrzycy lekko popadało - schroniliśmy się pod drzewami przy drodze obok cmentarza. Przestało padać, pojechaliśmy dalej ale zmieniliśmy decyzję i zamiast do Wyszek pojechaliśmy drogą w kierunku Polanicy Zdroju.
Był to dobry wybór, gdyż w okolicy, gdzie mieliśmy jechać mocno padało. Zatrzymaliśmy się na chwilę odpoczynku na przystanku w Starej Łomnicy i za moment lunęło. Przeczekaliśmy deszcz i udaliśmy się w dalszą podróż, nawet zaświeciło słoneczko. Nad Polanicą znowu zrobiło się "czarno", zastanawialiśmy się czy jechać dalej, czy się gdzieś skryć. Ostatecznie pojechaliśmy do Starego Wielisławia, zaczęło padaćSchroniliśmy się pod wiatą na pierwszym przystanku

Tutaj przeczekaliśmy obfity deszcz.
Droga od kościoła  w Wielisławiu do Kłodzka była sucha. W Kłodzku była ulewa z gradem dopiero jak już byliśmy w domu.