Kółeczko przez Krosnowice - Żelazno - Jaszkową

Środa, 15 października 2014 · dodano: 15.10.2014 | Komentarze 0

Dzisiaj mam  "babciny"  dyżur i wolne do godziny 14. Meldujemy się, bez wcześniejszego umawiania się,  o 11.30 w miejscu zwyczajowej zbiórki grupy rowerowej. Niestety nikogo nie zastajemy - ruszamy więc ja i Czesiu wybierając kierunek na Krosnowice. "Objeżdżamy" Krosnowice i jedziemy do Żelazna, skręcamy na zamek i dalej przekraczając drogę do Bystrzycy, jedziemy w kierunku Marcinowa a potem Jaszkowej Dolnej. Na początki drogi do Jaszkowej Dolnej ustawiono znak "ślepa droga" z powodu prowadzonych prac ziemnych. Decydujemy się jednak nią pojechać i jeżeli się da przeprowadzić rowery.
Przekop przez drogę był już zasypany i rowery można było przeprowadzić i jechać dalej do Jaszkowej Dolnej.
Roboty związane są z budową ? przy drodze z Kłodzka do Bystrzycy.

Roboty ziemne na drodze z Marcinowa do Jaszkowej Dolnej

Rzeczka, która kilka lat temu wylała i "zatopiła" Jaszkową

Z Jaszkowej Dolnej pojechaliśmy w kierunku Jaszkowej Górnej. Kiedyś Czesiu wypatrzył, że na drodze z Jaszkowej D. do Podzamku trwały jakieś roboty drogowe. Na początku drogi zobaczyliśmy nowo położony asfalt. Postanowiliśmy sprawdzić jaki jest odcinek tego nowego asfaltu, przypuszczając - jak się okazało  błędnie - że tylko do nowego budynku. Nowy asfalt położono na odcinku 1100 m drogi liczącej, jak wskazuje tablica informacyjna, 2 km.
Do tego miejsca  na drodze łączącej Jaszkową Dolną z Podzamkiem wykonano 1100 m nowego asfaltu.

Tutaj zarządziliśmy zwrot.
Jesienne drzewko w Jaszkowej Górnej

Dojechaliśmy do kościoła w Jaszkowej Górnej i powrót przez Jaszkowa Dolną do domu nawet przed zaplanowanym czasem.
W Kłodzku na ul. Wyspiańskiego robiony jest nowy chodnik  - ale odcinka drogi dla rowerów chyba nie będzie ( obyśmy się mylili).