Koło z Kłodzka, przez Bardo, do Kłodzka

Poniedziałek, 3 listopada 2014 · dodano: 03.11.2014 | Komentarze 0

Temperatura ok. 12 stopni ale wieje bardzo mocny wiatr. My mamy dzisiaj wolny cały dzień, zaplanowałam więc jazdę do Barda Śl. Mam tam do uzupełnienia w bazylice wpisy w książeczkach turystycznych naszych i wnuków.  Kaziu i Władziu przystali na moją propozycję.
Jedziemy do Ustronia. Przechodzimy przez most nad torami

i jedziemy koło szpitala przez Boguszyn, Ławicę ( niżej widok z Ławicy na kamieniołom w Młynowie)

i Podtynie, Opolnicę do Barda.
Sprawa załatwiona, Matka Boża odwiedzona i czas na decyzję jaką drogą wracamy. Decydujemy się jechać przez Laskówkę i Przełęcz Łaszczowa. Wieje mocno ale nie rezygnujemy z obranego kierunku jazdy. W Przyłęku zatrzymujemy się przy cmentarzu i nawiedzamy groby rodzinne. Z Laskówki do Przełęczy jedziemy pod wiatr (dosyć silny),

ale za to potem mamy z górki. Dzisiaj - jak rzadko kiedy - z górki używać trzeba było pedałów. Trochę zmarzły nam palce, ale nikt nie narzekał.