Dwie wieże widokowe

Środa, 15 kwietnia 2015 · dodano: 15.04.2015 | Komentarze 0

Z Kłodzka do Szalejowa jechała grupą 6 osobowa w składzie: Ja, Czesiu, Basia i Władziu, Basia i Jurek. W Szalejowie Ja, Czesiu i Władziu pojechaliśmy w kierunku Niwy przez Kamieniec. Pozostałe osoby przez Wolany  do Polanicy Zdroju. Przez Niwę i Raszków dojechaliśmy do wieży widokowej Suszynka w Suszynie.

Wróciliśmy do Raszkowa i przez Ścinawkę Dolną dotarliśmy na wieżę widokową Grodziszcze

i dalej:  Gorzuchów, Bierkowice, Piszkowice, Korytów i Kłodzko.

Są to kolejne wieże które odwiedzamy w celu zdobycia, ustanowionej przez PTTK w Kłodzku, odznaki turystycznej "Wieże Widokowe Ziemi Kłodzkiej".

Odznaka jest jednostopniowa i dla jej zdobycia należy dotrzeć do 15 wież. Są to wieże na: Borówkowej, Czarnej Górze, Czernicy, Górze św. Anny, Górze Wszystkich Świętych, Jaworniku, Kalenicy, Torfowiskach pod Zieleńcem, Trójmorskim Wierchu, Wapniarce, Wielkiej Sowie, Włodzickiej Górze, Szyndzielni oraz wieże: Grodziszcze i Suszynka,
Te podkreślone ( 6 szt.) mamy zaliczone, reszta przed nami.