Wieża widokowa na Jaworniku Wielkim

Środa, 22 kwietnia 2015 · dodano: 22.04.2015 | Komentarze 0

W miejscu zbiórki tj. "pod rurą" zebrało się dzisiaj 7 osób. Wspólnie pojechaliśmy tylko do kotłowni. Dalej ja i Czesiu w lewo a reszta grupy w prawo na "kiełbaski". Z nami miał jechać jeszcze Kaziu, ale w ostatniej chwili zmienił zdane i dołączył do tej większej grupy.
Nasz cel to wieża widokowa na Jaworniku Wielkim. Trasa: Kłodzko - Krosnowice - Żelazno - Ołdrzychowice - Trzebieszowice - Radochów (kolejny nepomuk, wcześniej niezauważany, a mijany dziesiątki razy)

- Orłowiec  - Przełęcz Jaworowa - Przełęcz pod Trzeboniem

- Jawornik Wielki (WIEŻA WIDOKOWA)

- Przełęcz pod Trzeboniem - Biała Góra - zielonym szlakiem rowerowym do Chwalisławia ( kolejny nepomuk)

- czerwonym szlakiem rowerowym do Kolonii Gaj (odwiedziny w domu rodzinnym Czesia) - Jaszkowa Górna - Jaszkowa Dolna - Kłodzko.
Jeszcze tylko 2 punkty ( mamy 48 na 50 wymaganych) brakuje nam do stopnia złotego odznaki św. Jana Nepomucena.  Kolejne będą już do stopnia diamentowego ( 100 pkt + dodatkowe warunki), który może być zweryfikowany dopiero w roku 2016. Zgodnie z regulaminem w jednym roku kalendarzowym można zdobyć tylko jeden stopień odznaki ale nadwyżkę zdobytych punktów można zaliczyć na poczet kolejnego wyższego stopnia odznaki.