Cyklo glacensis 2015 - dzień pierwszy

Piątek, 15 maja 2015 · dodano: 14.05.2015 | Komentarze 0

Kolejny raz bierzemy udział w imprezie j.n.

Wystarowaliśmy z parkingu starostwa - informacja i zdjęcia na stronie:
i większość z nas dojechała do Bystrzycy Kłodzkiej (niewiele osób pojechało w kierunku Lądka Zdroju). W Bystrzycy spotkaliśmy się z grupą bystrzycką

i wyruszyliśmy w dalszą trasę: Długopole - Roztoki - Gajnik - Goworów. Z Goworowa ja, Czesiu, Kaziu i Władziu pojechaliśmy do Międzylesia. Kilka osób pojechało w kierunku Jodłowa, reszta grupy zatrzymała się  w Goworowie na pieczeniu kiełbasek.
Nasza dalsza trasa: Międzylesie - Boboszów - Dolni Lipka - Cerveny Potok - Dolni Morava. Czesi zakwaterowani zostali w chacie Terezka a Polacy w hotelu Śnieżnik.
Po zakwaterowaniu i zjedzeniu obiadu ja, Czesiu i Władziu wybraliśmy się pieszo do Źródła Nysy Kłodzkiej
i na Trójmorski Wierch (dla Czechów Klepac), który jest działem trzech mórz tj. Morza Bałtyckiego , Morza Czarnego i Morza Północnego

i na którym jest wieża widokowa

Łącznie przeszliśmy (w obie strony) ponad 10 km i wróciliśmy na kolację.
Basia i Jurek przyjechali do Dolnej Morawy sami - część trasy przejechali pociągiem.