Z Kubusiem w odwiedziny

Niedziela, 27 marca 2016 · dodano: 27.03.2016 | Komentarze 0

Dzisiaj w świąteczne odwiedziny do domu rodzinnego Czesia, za namową Kubusia, wybraliśmy się na rowerach. Ja, Kubuś, Ania i Czesiu pojechaliśmy rowerami, a reszta rodzinki tj. rodzice i rodzeństwo Kubusia, samochodem. Na miejscu Kubuś z dziadkiem pojechali jeszcze do lasu - przejechali 4 km. W tym roku był to Kubusia pierwszy dłuższy wyjazd. Spisał się wyśmienicie. Myśleliśmy, że nie będzie miał ochoty na drogę powrotną na rowerze i wróci samochodem.  Mile nas zaskoczył i zdecydował się na rower stwierdzając, że teraz będzie już prawie bez górek.

Kubuś ma ochotę zdobywać różne odznaki turystyczne. Obiecałam mu, że będę prowadziła kronikę jego wycieczek i pilnowała wpisów w książeczkach różnych odznak. Przymierzamy się do odznak:
- " Mama, tata, rower i ja",
- "Dziecięca Odznaka Turystyczna",
- "Turysta Junior",
-  Odznaka regionalna  "Zwiedzam - Poznaję",
- "Kolarska Odznaka Turystyczna" ,
- "Turystyczna Rodzinka 2016"
- "Szlakiem Jana Nepomucena".