Kraków - Brzeg - Wrocław - Kłodzko

Środa, 6 kwietnia 2016 · dodano: 06.04.2016 | Komentarze 0

Pan był taki:
- z Krakowa do Brzegu jedziemy pociągiem (na taką trasę kupiliśmy bilety),
- w Brzegu przesiadamy się na rowery i jedziemy, w zależności od pogody i kondycji, do Ziębic lub Kamieńca a może i do Kłodzka.
Na trasie Kraków - Brzeg zaczęło padać, zastanawialiśmy się czy nie jechać od razu do Wrocławia (nawet zgłosiliśmy konduktorowi taki zamiar). Wydawało się nam, że się przejaśnia więc wysiedliśmy w Brzegu. Lekko padało, chwilę przeczekaliśmy i przy niewielkiej mżawce ruszyliśmy w drogę. Niestety zaczęło mocniej padać, wróciliśmy na dworzec mając nadzieję, że padać przestanie. Niestety padało - kupiliśmy bilety i pojechaliśmy do Wrocławia.
A we Wrocławiu po pewnym czasie zaświeciło słońce i tak było do samego Kłodzka. A my i nasze rowery jechały sobie w pociągu KD.

Bilety na rowery: z Krakowa do Brzegu po zł 9,10 (IC), z Brzegu do Wrocławia też po zł 9,10 (TLK) a z Wrocławia do Kłodzka tylko po zł 2,- (KD). My korzystaliśmy z taryfy SENIOR 60+  i jechaliśmy ze zniżką  30% w  IC i TLK i 20% (KD).

Trudno - nie zawsze udaje się realizacja planów.