Szlakiem plenerowych przedstawień św. Jana Nepomucena

Niedziela, 14 sierpnia 2016 · dodano: 14.08.2016 | Komentarze 0

Na dzisiaj zaplanowałam "odwiedziny" kolejnych plenerowych przedstawień św. Jana Nepomucena. Są to "odwiedziny" powtarzane na potrzeby ogłoszonego przez starostwo konkursu " Nepomuceny powiatu kłodzkiego" - planujemy wysłać swoje zdjęcia na ten konkurs. Wszystkie te figury już odwiedzaliśmy wcześniej ale na konkurs mogą być zgłoszone fotografie wykonane od 15 kwietnia do 15 września br.
Dzisiaj na trasie: Kłodzko - Krosnowice (1xJN) - Gorzanów (3xJN) - Bystrzyca Kłodzka (2xJN)- Stara Łomnica (3xJN) - Nowa Łomnica (1xJN) - Starkówek -  Starków (2xJN) - Krosnowice - Kłodzko  udało się nam sfotografować z 12 przedstawieniami św. Jana Nepomucena.
Miał być jeszcze Stary Wielisław z 3 plenerowymi figurami i ul. Wielisławska (Kłodzko) ale wracaliśmy przez Krosnowice i te figury zostały na następną wycieczkę.
W Starej Łomnicy trafiliśmy na uroczystość 700 lecia powstania wsi.

Pomnik ufundowany z tej okazji - jeszcze przed oficjalnym poświęceniem ( w czasie naszego pobytu w Starej Łomnicy trwała Msza Św. prawdopodobnie z udziałem biskupa świdnickiego Deca).

Nowy szlakowskaz na drodze między Starym Wielisławiem a Starkowem na skrzyżowaniu z drogą do Starkówka

Dzisiaj towarzyszył nam Władziu.