Kolejne "odwiedziny"

Piątek, 26 sierpnia 2016 · dodano: 26.08.2016 | Komentarze 0

Dzisiaj ja i Czesiu w towarzystwie Kazia "odwiedziliśmy" kolejne figury św. Jana Nepomucena.
Dzisiejsza trasa: Kłodzko - Krosnowice - Żelazno - Ołdrzychowice - Trzebieszowice - Radochów (JN) - Lądek Zdrój - Stronie Śląskie - Goszów (JN) - Stronie Śląskie - Lądek Zdrój - Trzebieszowice - Romanowo Górne - Nowy Waliszów (JN) - Stary Waliszów przysiółek Mszaniec (JN) - Zabłocie - Gorzanów -   Krosnowice - Kłodzko.

Nasze rowery w towarzystwie rowerów kolorowych i  ukwieconych - Trzebieszowice na skrzyżowaniu drogi do Bystrzycy i Lądka Zdr.

Figura ukryta w ogrodzie posesji nr 53 w Radochowie. O jej istnieniu przeczytałam w tym tygodniu na stronie nepomuceny.blogspot.com/, którą prowadzą Renia i Jurek - partnerzy konkursu ogłoszonego przez starostę kłodzkiego.

Informacje zamieszczone na ich blogu były nam bardzo pomocne przy odwiedzaniu figur św. Jana Nepomucena do odznaki turystycznej "Szlakami św. Jana Nepomucena".
Dla potrzeb konkursu odwiedzamy je ponownie, gdyż fotografie mają być wykonane w okresie od 15 kwietnia do 15 września br. a my "odwiedzaliśmy" je wcześniej.