Kartofelek - jesienny rajd pieszo-rowerowy

Sobota, 1 października 2016 · dodano: 01.10.2016 | Komentarze 0

Tegoroczny, organizowany przez PTTK w Kłodzku, jesienny rajd pieszo - rowerowy w tym roku do Szalejowa Dolnego.
Z Kłodzka wyruszyły 2 grupy piesze i dwie rowerowe. Grupy rowerowe liczyły po 10 osób. My byliśmy w grupie, która do Szalejowa jechała drogą okrężną. Trasa: Kłodzko - Krosnowice - Gorzanów - Kolonia Muszyn - Szklarka - Stara Łomnica - Kolonia Szychów (ośrodek Górski Potok) - Stara Łomnica - Starkówek - Polanica Zdrój  - Szalejów Górny - SZALEJÓW DOLNY - Kłodzko.

W drodze - odpoczynek w ośrodku Górski Potok w Starej Łomnicy - Kolonia Szychów

Grupa prawie u celu - naprzeciw szkoły w Szalejowie Górnym.

Występ zespołu Szalejowianki

Kaziu fotografuje a Basia i Jurek słuchają i czasem podśpiewują

W kościele pw. św. św. Szymona i Judy Tadeusza w Szalejowie Dolnym ( wszystkie na sklepieniu)

A to część uczestników rajdu - rozchodzą się po wspólnej fotografii. Tyle zdążyłam sfotografować.

A to organizatorzy rajdu - przedstawiciele PTTK

Wspólna, ustawiona fotografia wszystkich lub prawie wszystkich uczestników rajdu będzie podobno w galerii PTTK Kłodzko.