Topolice - śnieżyca wiosenna i bazie

Środa, 8 marca 2017 · dodano: 08.03.2017 | Komentarze 0

Rano obowiązki związane z działką a  popołudniu krótko na rower.
Trasa dzisiejsza: Kłodzko - Krosnowice - TOPOLICE - Gorzanów - Krosnowice - Kłodzko.
Trasa wybrana została nieprzypadkowo. Pierwsza myśl: może już kwitnie śnieżyca wiosenna, jedziemy do Topolic. Po drodze myśl druga: w Topolicach jest inna, wcześniej kwitnąca wierzba - sprawdzimy jakie ma "kotki'.
Śnieżyca wiosenna już zakwita, gałązki wierzbowe odpowiednie do ścinania.
Korzystając z pobytu w Topolicach odwiedziliśmy właścicieli plantacji wierzby uzyskując zgodę na "pozyskanie" gałązek wierzbowych, które zostaną wykorzystane na wykonanie palm na Niedzielę Palmową (działanie charytatywne).

Dzisiaj nie miałam aparatu ale mam zdjęcia z lat.ub. Od kilku lat jedziemy do Topolic w marcu aby podziwiać te piękne kwiaty.
- zdjęcie z  23.3.2015r

Zdjęcie z 21.3.2016r

Kwiaty są na bardzo dużej powierzchni - warto dla ich podziwiania wybrać się do Topolic.

A to są "kotki" na gałązkach wierzbowych.