Tłumaczów - Otovice

Sobota, 1 kwietnia 2017 · dodano: 01.04.2017 | Komentarze 0

Kaziu z grupą X osób pociągiem do Kudowy i dalej Czechy. My rano mamy jeszcze pewne zajęcia i ja muszę wrócić przed 17 - więc nie możemy jechać  z nimi. Wyjeżdżamy o 11 i jedziemy: Kłodzko - Korytów - Ruszowice I - Ruszowice II - Ścinawka Dolna (nowa droga od granicy: Gorzuchów - Ścinawka Dolna) - Ścinawka Średnia - Ścinawka Górna - Tłumaczów.
Mamy dobry czas, możemy jechać przez Czechy. Niestety w tym momencie uświadamiamy sobie, że nie mamy dowodów osobistych. Przekraczamy granicę, robimy drobne zakupy w sklepie i wracamy do Tłumaczowa. Krótka narada i decydujemy się jechać do Radkowa, choć przeraża nas trasa - 18%  i mocny wiatr ( niestety nie w plecy). Temperatura ponad 20 stopni to i wiatr na szczęście cieplutki.

Największe wzniesienie przejechaliśmy. Po odpoczynku, chwilę podreptaliśmy i dalej jazda. Ja jeszcze raz zsiadłam z roweru - pokonał mnie wiatr, Czesiu cały czas pedałował.
Od tego szczytu (Gardzień) już prawie cały czas z górki ale w towarzystwie silnie wiejącego, ciepłego wiatru (dalej niestety wiejącego nie w plecy).
Dalsza trasa to: Gajów - Radków - Wambierzyce -

- Ratno Dolne - Ścinawka Średnia - Ścinawka Dolna - Kamieniec - drogą przez pola do "8" (tutaj spotykamy pierwsze pierwiosnki) -

- Szalejów Dolny - Kłodzko.
Na koniec prezent od natury i mamy wiatr w plecy - niestety tylko na drodze wzdłuż działek tj. jakieś 1,5 km.
I mam, nawet bez dojeżdżania, równe 500 km.