Duszniki Zdrój przez Złotno

Poniedziałek, 10 kwietnia 2017 · dodano: 10.04.2017 | Komentarze 0

Rano zakupy na działkę i praca na działce a w południe z Kaziem na rower. Plan minimum na dzisiaj to dojechanie do Szczytnej.
Dzisiaj została zamknięta droga do Starego Wielisławia. Jedziemy wiec do Zagórza, przed kościołem skręcamy w prawo i jedziemy w kierunku Starego Wielisławia, przeprawiamy się przez teren budowy obwodnicy, obserwujemy przygotowania do przepchania ostatniego elementu estakady ( po prawej stronie widać element na którym zakończy się ten odcinek estakady) i jedziemy dalej.

Wyjeżdżamy na początku Starego Wielisławia przy Rozlewni Wód i jedziemy do Starego Wielisławia ( przed Centrum Inicjatyw Społeczno - Kulturalnych ustawiona została nowa tablica),

i dalej do Polanicy Zdroju i Szczytnej.
W Szczytnej zatrzymujemy się na dłużej na placyku z ławeczką Szwejka

i Zagłoby

Na deptaku w Szczytnej udekorowane zostały pisankami prawie wszystkie drzewa. Na tym przedstawionym niżej jest gniazdko uwite przez jakiegoś ptaszka.

Plan minimum został wykonany - dojechaliśmy do Szczytnej.  Pogoda ładna, pora dosyć wczesna decydujemy się jechać do Dusznik. Pytanie którędy? Wybieramy trasę przez Złotno. W Dusznikach uzupełniamy picie, w piekarni kupujemy bułeczki i jedziemy do parku zdrojowego.
W pobliżu piekarni wypatrzyliśmy takiego, kojarzącego się z Wielkanocą, koguta.

Wracamy trasą: "8" chodnikiem i poboczem do Szczytnej i dalej: Polanica - Szalejów Górny - Szalejów Dolny - Kłodzko.

A w Kłodzku z okna domu takie piękne drzewo