Cyklo Glacensis 2017 - dzień pierwszy

Piątek, 19 maja 2017 · dodano: 22.05.2017 | Komentarze 0

Z Polski startowało 7 grup ( łącznie zgłosiło udział 111 osób). Były to trasy z Kłodzka, Nowej Rudy, Polanicy Zdroju, Bystrzycy Kłodzkiej, Lądka Zdroju, Stronia Śląskiego i Międzylesia.
Grupa kłodzka startowała z placu pod mostem św. Jana.
Przywitali nas i  dali sygnał startu  przedstawiciele Starostwa.

Mnie na obu fotografiach reprezentuje mój rower.

Trasa: Kłodzko - Krosnowice - Gorzanów - Zabłocie -  Bystrzyca Kłodzka (poniżej wspólna fotografia z cyklistami z Bystrzycy) -

- Długopole Dolne - Długopole Zdrój - Długopole Górne - Roztoki - Nagodzice  - Międzylesie - Kamieńczyk (większość wybrała łagodniejszą drogę przez Boboszów) -

- granica -

- Mladkov - Techonin - Jablonne ( tutaj spotykamy się z grupą z Polanicy, która przyjechała do Międzylesie pociągiem) - Dolni Cermna - Tresnovec - Lanscroun.

Dzień upalny ale bardzo wietrzny. Wiatr chłodził ale i bardzo utrudniał jazdę, gdyż wiał w twarz lub z boku a nigdy nie w plecy. A trasa niestety nie była płaska.