Międzygórze

Poniedziałek, 29 maja 2017 · dodano: 29.05.2017 | Komentarze 0

Plan na dzisiaj to dojechanie do PTTK w Międzygórzu w celu zakupu dla wnuków książeczek do odznaki  "Korona Ziemi Kłodzkiej". Pierwotnie planowaliśmy jazdę przez Igliczną ale zapowiadane na popołudnie opady zmieniły nasz plan.
Wyruszamy w składzie 3 - osobowym tj.  ja, Czesiu i Kaziu. Na ul. Korczaka przy kapliczce spotykamy się z Basią i Jurkiem, którzy wybrali się na mała przejażdżkę.

Kapliczka wewnątrz
Jedziemy razem do Krosnowic - rozstajemy się na przystanku autobusowym (pod dębem). Basia i Jurek jadą na Krosnówkę a my: Gorzanów - Zabłocie - drogą główną, a nie jak pierwotnie planowaliśmy przez Bystrzycę, dojeżdżamy do Wilkanowa i jedziemy do Międzygórza.

A w Międzygórzu zastajemy kłódkę na drzwiach PTTK

i poniższą informację.

Jemy lody, fotografujemy się na pamiątkę odwiedzin

i wracamy: Międzygórze - Wilkanów - Stary Waliszów - Gorzanów - Krosnowice - Kłodzko
Po drodze (przed Gorzanowem) cieszymy oczy widokiem pięknych maków.

Jutro zadzwonię do PTTK i poproszę o przysłanie tych książeczek pocztą. Jeżeli będzie taka wola z ich strony to pieniądze przekażę na rachunek bankowy.

Trasa zapisana częściowo - po wczorajszym dniu nie doładowałam go dzisiaj rano do pełna i rozładował się na trasie.