• Sprzęt autor modus

Ustka - 2 etapy

Poniedziałek, 3 lipca 2017 · dodano: 10.07.2017 | Komentarze 0

Przed obiadem wybraliśmy się na wycieczkę. Ja na rowerze wypożyczonym w Ośrodku, Ola i Kuba na hulajnogach, Kasia na rolkach a Czesiu "na butach".  Obrany kierunek to Orzechowo ( GPS włączyłam po przejechaniu ok.1 km) trasą: Ustka - Przewłoka - Zapadłe - Orzechowo i powrót tą samą trasą do Ustki ( przejechaliśmy ponad 16 km).

Przed Orzechowem zatrzymaliśmy się i zbieraliśmy czarne jagody (nazbieraliśmy ich ponad 3 litry).

Czesiu z jagodami wrócił do Ośrodka a my pojechaliśmy do Orzechowa. W Orzechowie na terenie ośrodka wypoczynkowego Lasów Państwowych jest wysoka wieża (ma 48 m i podobno ok. 250  schodów - nie liczyliśmy) i ścieżka dydaktyczna.   Poza sezonem turystycznym wieża pełni funkcje przeciwpożarowe oraz służy leśnikom do obserwacji terenu. Z wieży tej roztaczają się wspaniałe widoki.
Na wieżę nie weszła Kasia - nie miała butów tylko rolki.

Na drugi dzień z uzbieranych jagód lepiłam pierogi (za wałek posłużyła mi butelka z piwem). Był także makaron z jagodami i jagody z bitą śmietaną.

Rower miałam wypożyczony na cały dzień dlatego po obiedzie wybrałam  się (już sama) na przejażdżkę. Dojechałam do Lędowa - dalej nie mogłam, gdyż rower musiałam zwrócić przed 18.00.