Znam Góry Sowie - c.d.

Wtorek, 15 sierpnia 2017 · dodano: 15.08.2017 | Komentarze 1

Dzisiaj dalszy ciąg wędrówek po Górach Sowich. Tym razem nie rowerowo a pieszo.
Samochodem dojechaliśmy na Przełęcz Woliborską. Czerwonym szlakiem pieszym doszliśmy kolejno na szczyt Popielak, szczyt Kalenica i szczyt Słoneczna. Tą samą drogą  wróciliśmy na Przełęcz Woliborską.

Kalenica

Z Przełęczy Woliborskiej samochodem, przez Jodłownik, Ostroszowice, Grodziszcze i Rudnicę dojechaliśmy do Leśnictwa Łowieckiego w Jemnej.  Stąd zielonym szlakiem pieszym doszliśmy do Kamienia Trzech Granic i tą samą trasą wróciliśmy do samochodu.

Poniżej:
1. Zapis trasy z Przełęczy Woliborskiej do szczytu Słoneczna i powrót na Przełęcz Woliborską. ( 11 km pieszo)
 2. Zapis trasy z Jemnej do Kamienia Trzech Granic i powrót do Jemnej (prawie 5 km pieszo)
do uzupełnienia

teich
| 08:06 czwartek, 17 sierpnia 2017 | linkuj Dzięki pani relacjom udało mi się spędzić wspaniały urlopik w Kotlinie Kłodzkiej. A relacje były źródłem wiedzy gdzie się udać by zobaczyć to co ładne i ciekawe. Norma na odznakę Nepomucena w stopniu złotym została z nawiązką wypełniona, odznaka Floriana również. Syn napalił się na tysięczniki kotliny kłodzkiej ale jeden wyjazd to za mało by zebrać je wszystkie. Skończyło się na Śnieżniku i Trójmorskim. A cały region wyjątkowo cacuśny.