Lasami nad Polanicą

Niedziela, 15 października 2017 · dodano: 15.10.2017 | Komentarze 0

Z Kłodzka wyruszamy w składzie: ja, Czesiu, Kaziu i Piotr. Dzisiejsza trasa: Kłodzko - Stary Wielisław - PolanicaZdrój -

W Starym Wielisławiu nowość dla rowerzystów - Stacja Naprawy Rowerów.

W Polanicy rozstajemy się z Piotrem, który jedzie do Parku Zdrojowego i potem wraca do Kłodzka. My jedziemy na Nowa Sokołówkę - jeździmy uliczkami z nazwami pisarzy i poetów i ulicą Kruczkowskiego dojeżdżamy do "Rzemieślnika".

Za tym ośrodkiem wjeżdżamy w las i przez Uroczysko św. Huberta

dojeżdżamy do Szczytnej - wyjeżdżamy przy "Metalowcu".
Przekraczamy drogę główną i jedziemy, znowu głównie drogami leśnymi,

do "Piekiełka" w Polanicy-Zdroju.
Po nieudanej próbie zdobycia w "Piekiełku" pieczątki w książeczce KOT, jedziemy żółtym szlakiem rowerowym (drogi leśne) do Polanicy-Zdroju ( droga niezła, chociaż były i takie odcinki).

W Polanicy obowiązkowo postój w parku i dalej: Polanica Górna - Wolany - Szalejów Górny - Szalejów Dolny - Kłodzko, ul. Lisią na cmentarz  i powrót też ul. Lisią do domu.