Wojbórz - Morzyszów

Niedziela, 12 listopada 2017 · dodano: 12.11.2017 | Komentarze 0

Ja, Czesiu i Kaziu i trasa: Kłodzko - Ustronie - Ścinawica - Młynów - Wojbórz (centrum - cmentarz) - "nawrotka" - droga w kierunku Barda - Morzyszów - "nawrotka" (dzisiaj nie decydujemy się jechać do Dębowiny - nie mamy ochoty na 20% wspinaczkę) - Podtynie -  Ławica - Boguszyn - Kłodzko.

Taki ludzik pilnuje domu sołtysa wsi Morzyszów

Różyczki też z Morzyszowa

Był to nasz 64 wyjazd w tym roku co przy 3360 przejechanych kilometrach daje 52,5 km na jeden wyjazd.
Z roku na rok mamy coraz mniej przejechanych kilometrów i coraz mniejszą ilość wyjazdów.

rok           ilość wyjazdów      ilość przejechanych kilometrów (moja ilość)      średnia ilość kilometrów na 1 wyjazd
2013                121                                  5300                                                         43,8
2014                112                                  5600                                                         50,0
2015                  89                                  4405                                                         49,5
2016                  83                                  4013                                                         48,3
2017(do dziś)     64                                  3360                                                          52,5

Tylko ilość km na jeden wyjazd jest w br. najlepsza z wszystkich przedstawionych lat mimo tego, że w br. nie mieliśmy kilkudniowych wyjazdów na których z natury rzeczy przejeżdża się dziennie duże odcinki drogi.