Kolejne odznaki zweryfikowane

Sobota, 25 listopada 2017 · dodano: 25.11.2017 | Komentarze 0

W środę odwiedziliśmy w Nysie pana Michała Raczyńskiego, który posiada uprawnienia do weryfikacji odznak rowerowych.    Weryfikacji poddane zostały książeczki  Kolarskiej Odznaki Turystycznej i Kolarskiej Odznaki Pielgrzymiej.

W Kolarskiej Odznace Turystycznej zdobyliśmy odznakę stopień duży srebrny a w Kolarskiej Odznace Pielgrzymiej  stopień  złoty.
Za wzorowo przygotowane relacje z wycieczek rowerowych i zwiedzanie w czasie ich trwania wielu obiektów turystycznych otrzymaliśmy premie w ilości po 150 pkt każdy z nas.

Następne stopnie do zdobywania to:
- w KOT duży złoty (wymogi: 1500 punktów, 5 parków narodowych i 25 obiektów krajoznawczych z listy wg zał. do regulaminu),
- w KOP duży srebrny (wymogi: 25 kościołów obowiązkowych i 225 kościołów dowolnych).
  Na ten stopień odznaki  kościoły dowolne już mamy odwiedzone. Łącznie nawiedziliśmy od początku zdobywania odznaki 653 kościoły dowolne z czego 380 zaliczono na stopnie już przyznane a zostały 273 kościoły na kolejne stopnie. Mamy także na stopień duży srebrny nawiedzone 3 kościoły obowiązkowe. Musimy nawiedzić jeszcze 22 kościoły obowiązkowe wymienione w załączniku do regulaminu.