Cyklo Glacensis 2018

Piątek, 18 maja 2018 · dodano: 18.05.2018 | Komentarze 0

Dzisiaj wzięliśmy udział w rajdzie Cyklo Glacensis 2018Przygotowanie do startu

Powyższe zdjęcie "pożyczyłam" z FB Burmistrza Kłodzka Michała Piszki. Na tej stronie jest więcej zdjęć ze startu Cyklo Glacensis.

Z Kłodzka rowerzyści jechali różnymi trasami. My początkowo jechaliśmy w większej grupie, która dzieliła się na kolejnych rozjazdach. Pierwszy podział to kierunki: Stary Wielisław i Gorzanów. My pojechaliśmy w grupie jadącej w kierunku Gorzanowa. Do początku Gorzanowa dojechaliśmy w dość dużej grupie. Ja, Czesiu i Władziu pojechaliśmy w kierunku drogi z Polanicy do Bystrzycy a reszta grupy przed Gorzanów i Zabłocie do Bystrzycy a potem przez Młoty na Spaloną i przez Lasówkę do Zieleńca. A my w trójkę ominęliśmy Bystrzycę i pojechaliśmy od razu do Starej Bystrzycy i dalej: Wójtowice - Młoty - Lasówka - Zieleniec.
Rowerowy akcent w Starej Bystrzycy.

Przygoda na trasie - kapeć w moim rowerze (między Młotami a Lasówką).

Kaziu i jedno z trzech przedstawień św. Jana Nepomucena sfotografowane w Zieleńcu (do stopnia złotego odznaki PTTK).
W Zieleńcu jest jeszcze czwarty Jan Nepomucen w kościele - ale niestety kosciół był zamkniety

W Zieleńcu jest jeszcze w kościele czwarty Jan Nepomucen - ale niestety kościół był zamknięty.

Przygotowanie do powrotu (ja i Czesiu nie nocujemy - wracamy do domu).

Trasa powrotna: Zieleniec - Duszniki-Zdrój - Szczytna - Polanica-Zdrój - Stary Wielisław - Kłodzko.

Zapis trasy do Zieleńca
Zapis części trasy z Zieleńca (do Starego Wielisławia - na tyle wystarczyło zasilania)