Starków - "Mała wieś z wielką historią" i Stary Wielisław

Środa, 27 lutego 2019 · dodano: 27.02.2019 | Komentarze 0

Dzisiaj, po kursie komputerowym, wybraliśmy się z Czesiem do Starkowa po drukowane materiały z projektu "Mała wieś z historią w tle". Otrzymaliśmy je od sołtysa.
W Starkowie opisano 15 przedstawionych poniżej obiektów plus 6 kapliczek fasadowych umieszczonych w niszach na ścianach budynków.

Obiekty przedstawione na tablicy znajdującej się przed świetlicą.

Mapa przedstawiająca rozmieszczenie w/w obiektów (także tablica przed świetlicą)

Dzisiaj otrzymaliśmy książeczkę, w której opisane są te obiekty.

12 obiektów z 15 dzisiaj zobaczyliśmy i wykonaliśmy ich fotografie. Zostały jeszcze obiekty nr 10,12 i 14.
Wypatrzyliśmy tylko jedną z sześciu kapliczek fasadowych. W otrzymanym "przewodniku" podane są nr posesji na których one się znajdują dlatego przy następnym pobycie w Starkowie na pewno je odnajdziemy.

Dzisiejsza trasa: Kłodzko - Krosnowice - Gorzanów - Stara Łomnica - STARKÓW - Stary Wielisław - Kłodzko.

W Starym Wielisławiu wstąpiłam do biblioteki po nagrodę (stemple) za rozwiązanie 2 kolejnych Questów.

Otrzymaliśmy także takie plakietki, które powiększą kolekcję naszych odznaczeń.

Ślad z GPS włączonego z opóźnieniem