Wojciechowice - c.d. zabytki

Poniedziałek, 27 maja 2019 · dodano: 27.05.2019 | Komentarze 0

Rano obowiązki działkowe a po południu na rower. Pogoda niezbyt wyraźna ale jedziemy. Gdzie? Do Wojciechowic - może uda się nam odszukać ostatnie "zabytki". Ledwo wyjechaliśmy zaczęło lekko kropić - nie zrezygnowaliśmy z jazdy.
W Wojciechowicach starałam się przyporządkować poszczególne zabytki do mapki z 27 obiektami (niestety do tej mapki brak opisu), wypatrzyliśmy jedną kapliczkę i posesję na której w czasie "pracy" młodzieży była kapliczka skrzynkowa.
Została nam jeszcze do odnalezienia jedna kapliczka słupowa - pytani mieszkańcy nie umieli wskazać jej lokalizacji.

Kapliczka dzisiaj wypatrzona - dosyć daleko od drogi (zdjęcie zrobione z dużej odległości - na przeszkodzie "stanęły" pokrzywy).

Kapliczka do zlokalizowania - poniższa fotografia znaleziona dzisiaj na stronie Wojciechowic ułatwi nam jej odszukanie (widoczne dobrze otoczenie kapliczki - droga, barierka nad rzeką, płot i siatka).

A tej kapliczki już nie ma.

Na tle tego budynku dzisiaj sfotografowałam Czesia.