Marcinów - Jaszkowa Górna - Krosnowice

Środa, 26 czerwca 2019 · dodano: 26.06.2019 | Komentarze 0

Późnym popołudniem, a właściwie to wieczorem bo przed godziną 18, ja z Czesiem jedziemy: Kłodzko - Krosnowice - Żelazno - Marcinów (do końca wsi) - zawracamy i "Marcinówką" jedziemy: Jaszkowa Dolna - Jaszkowa Górna (do kościoła) - zawracamy i jedziemy przez Jaszkową Dolną do drogi na Bystrzycę i polną drogą do ścieżki rowerowej i nią jedziemy do Krosnowic. A z Krosnowice to już do Kłodzka.

Marcinów, jak w każdym roku, ukwiecony.

A w Jaszkowej Dolnej taka piękna dekoracja.

Informacja ze strony internetowej Gminy Kłodzko:
"Znamy już wyniki po I przeglądzie wsi w konkursie „Piękna i aktywna wieś Gminy Kłodzko 2019”. Na obecną chwilę na podium znajduje się Jaszkowa Dolna, Marcinów, Podtynie... ale konkurs wciąż trwa. Przed nami jeszcze dwa przeglądy, kolejny już 4-5 lipca."

Marcinów zawsze był zadbany i ukwiecony. A posesja Pani Sołtys zachwycająca.
W Jaszkowej Dolnej pojawiło się wiele nowego - nowe dekoracje, więcej kwiatów.