Dwa wyjazdy: rajd przez Bardo i Polanica-Zdrój

Niedziela, 22 września 2019 · dodano: 22.09.2019 | Komentarze 0

Ja i Czesiu w towarzystwie ok. 30 osób (rowerzyści w Polski i Czech) wzięliśmy udział w w/w rajdzie seniorów/dorosłych.
Wyruszyliśmy z parkingu przy ul. Nowy Świat i pojechaliśmy: Kłodzko (miasto) - Wojciechowice - Przełęcz Łaszczowa - Laskówka - Janowiec - Przyłęk - BARDO - Opolnica - Wojbórz - Młynów - Ścinawica - Kłodzko (Nowy Świat).
W Bardzie dołączył do nas jeszcze Kaziu, który wyjechał z Kłodzka późnej.
Z uczestnikami rajdu pożegnaliśmy się po godzinie 14.
Pierwszy wyjazd to 46 km.

Takim pojazdem przyjechali Czesi

Rajd - przygotowanie do startu

Na Przełęczy Łaszczowa (zdjęcie grupowe dostanę od innych fotografujących)

Bardo

Powrót - pożegnanie

Sporo czasu było jeszcze do wieczora dlatego po zjedzeniu obiadu pojechaliśmy jeszcze raz (ja, Czesiu i Kaziu), tym razem na trasę: Kłodzko - Stary Wielisław - Polanica-Zdrój - Wolany - Szalejów Górny - Szalejów Dolny - Kłodzko.
Drugi wyjazd to 30 km.

Dzisiejsze wyjazdy dały nam przekroczenie 4000 km w  tym roku (mamy 4009 km). Ile jeszcze uda się przejechać?

Ślad i profil trasy (prawie do Wojborza - na tyle wystarczyło "prądu)