Rozpoczęcie sezonu rowerowego 2020

Środa, 1 stycznia 2020 · dodano: 01.01.2020 | Komentarze 0

Pogoda sprzyjająca - rozpoczynamy z Czesiem sezon rowerowy 2020.
Nasi rowerowi towarzysze wystartowali przed południem, my nie zdążyliśmy
z przygotowaniem obiadu i startujemy prawie godzinę później.
Relacja z ich wyjazdu na: https://www.facebook.com/kazimierz.bidowaniec?fref...

Ja z Czesiem jedziemy, zatrzymując się przy napotkanych na trasie szopkach,:

Kłodzko - Jaszkowa Dolna -

- Jaszkowa Górna ( do skrzyżowania z drogą w kierunku Gaju) -

wracamy do Jaszkowej Dolnej i dalej Marcinówką do Marcionowa (do końca wsi),

zawracamy i Krosnówką jedziemy do Krosnowic.

W Krosnowicach fotografujemy, znajdujące się na naszej drodze, 7 zabytków z projektu "Wielokulturowe dziedzictwo wsi Krosnowice" ( mapka z nr obiektów zamieszczona była w relacji z dnia 16 grudnia):

- obiekt nr 41- kamienna Mini Kalwaria (grupa ukrzyżowania z 1817 r.),

- obiekty nr 39 i 40 - krzyże drewniane (słońce nie pozwoliło mi ich sfotografować z innej strony),

- obiekt nr 42 - dawna gospoda (wzniesiona na przełomie XIX i XX w.) z Czesiem na pierwszym planie,

- obiekt nr 25 - kapliczka przydrożna (obiekt wzniesiony w 1745 r.z inicjatywy kłodzkich jezuitów),

- obiekt nr 27 - dawna gospoda (Podhalanka),

- obiekt nr 38 - kapliczka przydrożna,

Słońce chyli się ku zachodowi - czas wracać do domu na wcześniej przygotowany obiad.