Przez Wojbórz, Bożków i Polanicę-Zdrój

Niedziela, 26 kwietnia 2020 · dodano: 26.04.2020 | Komentarze 0

Dzisiaj niedziela a ja i Czesiu - nie jak zwykle czyli - bez Kazia. Jedziemy pod Twierdzę w Kłodzku aby się na jej tle sfotografować. Jest to też obiekt do odznaki "Wieże widokowe gór i pogórzy". Na Twierdzy byliśmy nie jeden raz ale fotografii z nami nie znalazłam w swoich zbiorach.

Twierdza - widok od strony ul. Noworudzkiej

Twierdza - widok od strony ul. Czeskiej

Dalsza trasa: Ścinawica - Młynów - Wojbórz - Czerwieńczyce - Bożków - Święcko - Gorzuchów - Ruszowice II - Kamieniec - Szalejów Dolny (dzisiaj przeszliśmy przez remontowany 70 m odcinek, który jest zamknięty dla ruchu i przez który w piątek nie zostaliśmy przepuszczeni) - Szalejów Górny - Wolany - Polanica Górna - Polanica-Zdrój - Stary Wielisław - Kłodzko.

W Bożkowie zatrzymaliśmy się przy pomniku przyrody

Wg informacji z internetu: drzewo mierzy 30 metrów wysokości, obwód pnia wynosi na wysokości 1,30 m – 9,85 m, a przy ziemi 13,4 m, rozpiętość korony 20 m x 40 m, okap korony 720 m³, pierśnica 3,14 m

Ślad i profil trasy (tylko do Szalejowa Dolnego - na tyle starczyło "prądu")