Powiększenie kolekcji odznak

Środa, 10 lutego 2021 · dodano: 10.02.2021 | Komentarze 1

Śniegu tak dużo, że na jazdę na rowerach poczekamy chyba długo. Dzisiaj będzie o odznakach turystycznych. Nasza kolekcja odznak wzbogaciła się o dwie odznaki.:

- "70 lat poznajemy Polskę z PTTK",

Odznaka została wpięta na tablicy nr 1 z odznakami.

- "Szlakiem Aleksandra Janowskiego" - stopień I.

Odznaka jest dwustopniowa - regulamin odznaki na http://www.msw-pttk.org.pl/odznaki/reg_odznak/reg_...
Przed nami zdobywanie II stopnia tej odznaki. Dystrybucję odznaki zajmuje się O/PTTK w Szamotułach.  Po spełnieniu warunków i zweryfikowaniu II stopnia odznaki poproszę o przysłanie tej odznaki.

Korzystając z większej ilości wolnego czasu przygotowuję do weryfikacji kronikę odznaki "Turysta Dolnego Śląska". Dawno temu do zdobywania odznaki zachęcał nas jej weryfikator przy okazji weryfikacji innej odznaki. Wtedy tematu nie podjęłam, obecnie do tego wróciłam.
Regulamin tej odznaki na:  http://www.msw-pttk.org.pl/odznaki/reg_odznak/pdf/...
Odznaka jest 4 stopniowa i zdobywa się ją przez 10 lat (niekoniecznie kolejnych) w kolejności stopni:
a) Odznakę brązową można zdobyć po uzyskaniu 100 pkt. w ciągu jednego roku kalendarzowego,
b) Odznakę srebrną zdobywa się po kolejnych dwóch latach, po uzyskaniu 200 pkt. (po 100 pkt. rocznie),
c) Odznakę złotą zdobywa się przez kolejne trzy lata, po uzyskaniu 300 pkt. (po 100 pkt. rocznie),
d) Honorową Odznakę „Turysta Dolnego Śląska – Za wytrwałość” zdobywa się przez kolejne cztery lata po uzyskaniu 400 pkt. (po 100 pkt. rocznie) i zgromadzeniu pełnych dziesięciu norm.