Przez dwie przełęcze: Łaszczową i Kłodzką

Niedziela, 9 maja 2021 · dodano: 09.05.2021 | Komentarze 0

Ciepło ale mocno wieje. Jedziemy: Kłodzko - Wojciechowice (czosnek niedźwiedzi) - Przełęcz Łaszczowa. Z tej Przełęczy można jechać aż ośmioma drogami. Szlakiem rowerowym żółtym w dwie strony (Wojciechowice - Przełęcz Łaszczowa - Kukułka), szlakiem rowerowym niebieskim w dwie strony ( Wojciechowice - Przełęcz Łaszczowa - Laskówka), szlakiem czerwonym rowerowym  w dwie strony (Bardo - Przełęcz Łaszczowa - Przełęcz Kłodzka), 2 singieltracki: do Barda i na Przełęcz Kłodzką. Na Przełęczy zaparkowało bardzo wiele samochodów (rowerzyści i wędrujący na wieżę). My wybieramy czerwony szlak rowerowy w kierunku Przełęczy Kłodzkiej.

Na Przełęczy Kłodzkiej jeszcze więcej samochodów aniżeli na Łaszczowej - parking zajęty a auta stoją na poboczu drogi do Kłodzka i Lasek oraz na drodze do Gaju.

My jedziemy dalej: Przełęcz Kłodzka - Gaj - Jaszkowa Górna - Jaszkowa Dolna - Kłodzko.
Wymordowałam się dzisiaj, chyba czas, na trasach trudniejszych, zacząć "używać" naszych nowych rowerów z zasilaniem.