Prawie do Bystrzycy Kłodzkiej i po obrzeżach Kłodzka

Niedziela, 11 lipca 2021 · dodano: 11.07.2021 | Komentarze 0

Na popołudnie zapowiadany jest deszcz. Wyjeżdżamy około południa dlatego niedaleko - gdzie? Może by tak do pałacu w Gorzanowie. Decyzja zaakceptowana. Sprawdzam w internecie na stronie pałacu - czynne do 18. Jedziemy: Kłodzko - Krosnowice - Gorzanów. W Gorzanowie zatrzymujemy się przy kościele - krata zamknięta ale główne drzwi otwarte. Wchodzimy na chwilę modlitwy. W tym czasie  do kościoła przychodzi ksiądz i otwiera kratę - korzystam z okazji i pytam o leżącego św. Jana Nepomucena. Ksiądz zaprasza nas do kościoła i wskazuje figurę.

Następie jedziemy do pałacu. Niestety brama zamknięta a na niej informacja

Przed wyjazdem w internecie na stronie pałacu przeczytałam "czynne do 18". Weszłam też na FB pałacu - informacji o zamknięciu pałacu nie wypatrzyłam. A była ona na początku nad napisem "Fundacja Pałac Gorzanów"  ale aby ją zobaczyć trzeba było przesunąć się strzałką w górę.

Jedziemy do Zabłocia, dojeżdżamy do znaku początku Bystrzycy Kłodzkiej.  Chmurzy się, zawracamy i jedziemy do Kłodzka. Nie pada więc jedziemy DR przez Kłodzko do Galerii i potem tradycyjnie ulicami: Objazdowa, Zajęcza, do obwodnicy i "8", Lisia, Rodzinna, Spółdzielcza. Kilka minut po powrocie do domu rozpadało się i grzmiało.