Do Nowej Rudy

Niedziela, 18 lipca 2021 · dodano: 18.07.2021 | Komentarze 0

Kontynuujemy  zdobywanie odznaki  "Poznajemy Turystyczne Hrabstwo Kłodzkie" i dzisiaj wybraliśmy się do Nowej Rudy. Trasa tam: Kłodzko - Korytów - Ruszowice - Ścinawka Dolna - Ścinawka Średnia - Ścinawka Górna - Włodowice - Nowa Ruda.
W Nowej Rudzie krążymy po mieście i jedziemy do Turystycznej Kopalni Węgla (Muzeum i zabytek techniki).

Wracamy do miasta i zatrzymujemy się w rynku przy ratuszu

a następnie nawiedzamy kościół pw. św. Mikołaja.

Wracamy trasą: Włodowice - Ścinawka Górna - Ścinawka Średnia - Ścinawka Dolna - Raszków - Niwa - Chocieszów - Wolany II - Polanica Górna - Polanica-Zdrój. W Polanicy-Zdroju zatrzymujmy się w parku, w którym jest bardzo dużo ludzi. Zastanawiamy się jak jechać do Kłodzka (przez Wolany czy przez Stary Wielisław), ruszamy i gubimy się. Czekamy na siebie ale w różnych miejscach i ostatecznie jedziemy do Kłodzka oddzielnie (ja przez Wolany a Czesiu przez Stary Wielisław). Dojeżdżamy do domu prawie w tym samym czasie.