Na przegląd i nieudane zdobywanie szczytów w Górach Stołowych

Czwartek, 12 sierpnia 2021 · dodano: 12.08.2021 | Komentarze 0

Po przejechaniu 2000 km zobowiązani jesteśmy do dokonania drugiego przeglądu gwarancyjnego. Pojechaliśmy do sklepu rowerowego, który taki przegląd jest upoważniony dokonać. Rowery mamy odebrać jutro.
Namawiam Czesia na zdobycie 2 ostatnich (z 10 wymaganych) szczytów do Korony Gór Stołowych z KZKG RP (Krucza Kopa i Urwisko Batorowskie). Pierwszym szczytem miała być Krucza Kopa - na który planowaliśmy dojść zielonym szlakiem pieszym z parkingu pod Błędnymi Skałami. Niestety nie było możliwości zaparkowania samochodu. Zawracamy i jedziemy w kierunku Karłowa z nadzieją zaparkowania samochodu i wyruszenia na Urwisko Batorowskie (żółtym lub zielonym szlakiem pieszym) - także nie było możliwości zaparkowania. Wszystkie parkingi i pobocza zajęte. Jedziemy w kierunku Radkowa - jak się uda zaparkować to pójdziemy do Wodospadów Pośny. I tam parking i pobocza zajęte. Wracamy do domu z postanowieniem, że tam gdzie wiąże się to z dojechaniem samochodem do miejsc popularnych turystycznie, zdobywanie szczytów odkładamy na miesiąc wrzesień czyli na "po wakacjach". Jak przyjdzie nam ochota to może wybierzemy inne dojście do tych szczytów - nie z drogi stu zakrętów.

Przed nami jeszcze dokończenie zdobywania szczytów do Korony Gór Sowich w KZKG RP. Z 15 wymaganych szczytów zostało nam jeszcze 5 szczytów: Kozia Równia, Wroniec, Młyńsko, Jedlińska Kopa, Osówka. Ciekawe czy tam też takie oblężenie parkingów?