Do Sanktuarium "Maria Śnieżna"

Sobota, 14 sierpnia 2021 · dodano: 14.08.2021 | Komentarze 0

Dzisiaj z Czesiem wybraliśmy się do Sanktuarium Matki Bożej Przyczyny Naszej Radości „Maria Śnieżna” (zwykle krótko sanktuarium „Maria Śnieżna” lub sanktuarium Marii Śnieżnej).
Trasa: Kłodzko - Krosnowice - Gorzanów - Zabłocie - Pławnica - Idzików - Marianówka - Szklary - SANKTUARIUM "Maria Śnieżna" - Szklary - Marianówka - Idzików - Pławnica - Bystrzyca Kłodzka - Szklarka - Stara Łomnica - Starkówek - Polanica-Zdrój - Stary Wielisław - Kłodzko.

Do stopnia srebrnego odznaki "Poznajemy Turystyczne Hrabstwo Kłodzkie" należy odwiedzić:

Wyszczególnienie Srebrna
Muzea, skanseny 2
Parki narodowe i krajobrazowe 1
Rezerwaty przyrody, pomniki przyrody nieożywionej i powierzchniowej  3
Parki – zabytkowe, uzdrowiskowe i arboreta
Sanktuarium było ostatnim obiektem, którym spełniliśmy warunki do przyznania srebrnego stopnia odznaki. Z weryfikacją musimy poczekać do następnego roku, gdyż zgodnie z regulaminem "w ciągu roku można zdobyć tylko jeden stopień odznaki". Wg informacji uzyskanej w PTTK Kłodzko wyraz "zdobyć" należy rozumieć "zweryfikować". My w tym roku mamy zweryfikowaną odznakę w stopniu brązowym.