Kraliky

Sobota, 16 czerwca 2012 · dodano: 16.06.2012 | Komentarze 0

Kłodzko-Miedzylesie: pociagiem w 14-osobowej grupie Kłodczan. Nasza grupa licząca 7 osób (Basia, Władziu, Kaziu,ja, mój mąż i córka Ania oraz Tadziu)przez Boboszów, Dolni i Horni Borikovice i Cerveną Vodę dotarliśmy do KRALIK.
Nad miastem na Łysej Górze wznosi się kompleks klasztorno-pielgrzymkowy (Góra Matki Bożej) z dużym barokowym klasztorem redemptorystów i domem pielgrzyma.
Z miasta na górę prowadzi aleja z licznymi kapliczkami.
Ja, Ania, mój mąż Czesiu i Władziu, bez rowerów, wspięliśmy się na tę górę i nawiedziliśmy Kościół. Po zejsciu z Góry i zjedzeniu czeskich knedlików udaliśmy się w drogę powrotną trasą: Dolni Lipka - Boboszów - Smreczyna - Międzylesie - Różanka ( tutaj zatrzymaliśmy się przy Kościele Wniebowzięcia NMP i dzięki uprzejmości proboszcza ks. Waldemara-kiedyś wikarego w naszej parafii, zobaczyliśmy bardzo ładne wnętrze tego kościoła) - Domaszków (tutaj 3 osoby udały sie na stację PKP aby pociągiem wrócić do Kłodzka)- Długopole Górne - Długopole Zdrój - Długopole Dolne - Bystrzyca Kłodzka - Szklarka - Gorzanów - Krosnowice - KŁODZKO

W drodze do Międzylesia

Wjeżdżamy do Czech

W Czechach

My i widok na Krizovy Virch

Kraliki - Klasztor Redemptorystów

W drodze do Klasztoru w Kralikach

Przy fontannie na rynku w Kralikach

Bocian odpoczywający na lampie spotkany w drodze z Kralik do Kłodzka

Ambona w kościele w Międzylesiu

Freski w kościele w Różance

Długopole Zdrój- napełnianie bidonów wodą zdrojową

Bystrzyca Kłodzka i ja narowerze na jej tle