Zielonym szlakiem rowerowym przez jesienny, już nie zielony a, pięknie kolorowy las

Wtorek, 9 października 2012 · dodano: 09.10.2012 | Komentarze 0

Rano zimno, miejscami przymrozek, ale na dzisiaj zapowiada się niezła pogoda, szkoda byłoby jej nie wykorzystać. Telefon do Kazia, Kaziu do Władzia i umawiamy się na wyjazd. Trasę zaproponowaną przez Kazia po spotkaniu się naszej czwórki akceptujemy i ruszamy w drogę. Dzisiejsza trasa: Kłodzko - Stary Wielisław - przez pola do Starkówka - Pokrzywno - krótko czerwonym szlakiem rowerowym a następnie aż do Młotów zielonym szlakiem rowerowym - Wójtowice (potwierdzenie proboszcza nawiedzenia kościoła św. Marii Magdaleny w Wójtowicach i potwiedzenie proboszcza dot. wczesniejszego nawiedzenia kościoła p.w. Wniebowzięcia NMP w Nowej Bystrzycy)- Stara Bystrzyca - Szklarka - Stara Łomnica - Starków - Stary Wielisław - Kłodzko.

W słońcu było nawet dosyć ciepło, ale w lesie temperatura w granicach 6 stopni, trochę marzły nam dłonie, gdyż nie przywykły jeszcze do takich temperatur.
Ale mimo wszystko warto było, wyjazd udany.

Odpoczynek ma szlaku

Pierwsze grzyby Władzia - nazbierał ich na całej trasie tyle, że podobno wystarczyło na smaczną zupkę

Karmimy nasze rowery przed dalsza podróżą

Domek myśliwski i miejsce na piknik na zielonym szlaku rowerowym do Młotów