Po pieczatkę do KOP i KOT

Piątek, 4 stycznia 2013 · dodano: 04.01.2013 | Komentarze 0

Temperatura +7 stopni, wiatr trochę wieje ale nie zniechęcił nas do wyruszenia w trasę. Jako, że dzisiaj piątek i od 14 do 15 czynna będzie kancelaria parafialna w Szalejewie Górnym postanawiamy jechać w tamtym kierunku. Podejmiemy kolejną próbę zdobycia potwierdzenia nawiedzenia obiektów sakralnych znajdujących się na terenie tej parafii. Jedziemy przez Stary Wielisław, Polanicę Zdrój, Polanicę Górną, Wolany, Chocieszów do Wolan. W Wolanach uzyskujemy pieczątkę w książeczce wycieczek kolarskich ( do Kolarskiej Odznaki Tutystycznej)i ruszamy do Szalejewa Górnego. Jesteśmy tu przed czasem, jedziemy więc w kierunku Niwy. Dojeżdżamy do szczytu, z którego do Niwy jest tylko 1 km. Wracamy do Szalejewa Górnego, kancelaria jest już czynna, w kolejce kilka osób. Po 50 minutach sprawę załatwiliśmy - mamy potwierdzenia nawiedzenia 3 obiektów w Szalejewie Dolnym ( kościół i 2 kaplice), kościoła w Szalejewie Górnym i kaplicy MB Bolesnej w Wolanach. Wszystkie te obiekty nawiedziliśmy dużo wcześniej i mamy fotografie na ich tle, ale jak już pisałam wcześniej założyliśmy, że nawiedzenia w pobliżu Kłodzka będziemy się starali potwierdzać w parafiach.
Po załatwieniu sprawy, przez Szalejów Dolny, mkniemy do Kłodzka.