W duecie do Wojborza

Czwartek, 11 kwietnia 2013 · dodano: 11.04.2013 | Komentarze 0

Zapowiadana była na dzisiaj deszczowa pogoda, ale jest dosyć ciepło choć wietrznie, postanawiamy więc (ja i Czesiu) wsiąść na rowery. Dzisiaj wybór padł na jazdę w kierunku Wojborza. W Wojborzu decydujemy się nie wracać do Kłodzka przez Młynów, tak jak przyjechaliśmy, a przez Łaczną i Piszkowice. W Łącznej pierwszy raz zapuszczamy się w jej głąb skręcając z drogi głównej w lewo. Dojechaliśmy do końca pnącej się mocno w górę drogi asfaltowej, którą płynęły strumienie z topiącego się śniegu. Dalej była już bardzo błotnista droga polna prowadząca, jak można odczytać z mapy, do leśniczówki w Młynowie. Latem jak nie będzie takiego błota być może uda się nam nią przejechać. Po zjedzeniu pysznych drożdżówek wróciliśmy do drogi głównej wiodącej do Bierkowic i przez Piszkowice oraz Korytów wróciliśmy do Kłodzka. Kilka razy straszył nas deszcz, ale było ciepło i ogólnie wyjazd uznajemy za udany. Po 10 pkt do Kolarskiej Odznaki Turystycznej zdobyte.