Cyklo Glacensis - dzień drugi

Sobota, 18 maja 2013 · dodano: 18.05.2013 | Komentarze 0

Po wczorajszych atrakcjach przygotowanych przez Czechów czas wracać do domów.
Zakwaterowanie ok., nasza grupa otrzymała 2 pokoje: 5 i 4 osobowe.
W pokoju 4 osobowym zakwaterowali się panowie a w 5 osobowym 2 małżeństwa i Marysia.
Ranek powitał nas obfitym opadem deszczu. Po zjedzeniu bardzo smacznie przygotowanego śniadania pakujemy się, ubieramy kurtki przeciwdeszczowe, zabezpieczamy bagaże i zwarci jesteśmy gotowi do startu. Obficie padający deszcz start nasz opóźnia. Wyruszamy gdy deszcz jeszcze pada ale już nie tak obficie. Jeszcze w Czechach deszcz ustaje, chociaż cały czas straszą nas, pędzone silnie wiejącym wiatrem, płynące po niebie ciemne chmury.
Cała nasza grupa planowała powrót do Kłodzka przez Zieleniec. Niepewna pogoda spowodowała, że na granicy plany zostały zmienione. Tylko ja, Czesiu i Kaziu zdecydowaliśmy się jechać przez Zieleniec, reszta grupy pojechała od razu do drogi A8 i tą samą trasa, którą jechaliśmy wczoraj wróciła do Kłodzka

Motocykliści spotkani na trasie do Zieleńca

Krajobraz widziany z drogi do Zieleńca