Do Kołobrzegu z rowerami na dachach samochodów

Środa, 29 maja 2013 · dodano: 09.06.2013 | Komentarze 0

29 maja grupa 7 osobowa z siedmioma rowerami na dachach trzech samochodów przyjechała z Kłodzka do Kołobrzegu aby poznać z siodełka rowerowego okolice Kołobrzegu. 3 czerwca przejechaliśmy do Ustki i przez 3 dni wspólnie poznawaliśmy jej okolice. 6 czerwca pożegnaliśmy 5 osób, które wyjechały z Ustki. Ja i Czesiu zostaliśmy jeszcze w Ustce 3 dni i dopiero w niedzielę 9 czerwca wróciliśmy do Kłodzka. Pogoda w tamtej okolicy była bezdeszczowa ( w Kłodzku w tym czasie dużo padało), trochę wietrzna, czasami mgielna ale i było trochę słońca. Ogólnie wyjazd udany. Łącznie przejechaliśmy prawie 800 km ( ok. 300 km w Kołobrzegu i 500 w Ustce), poznaliśmy wiele miejscowości, zdobyliśmy punkty do Kolarskiej Odznaki Turystycznej, Kolarskiej Odznaki Pielgrzymiej i odznaki Poznaj Najpiękniejsze Uzdrowiska w Polsce.

W drodze do Kołobrzegu

Odpoczynek w drodze do Kołobrzegu( grupa bez Marysi,która nas fotografowała)