Kwiecień, 2013

Rajd Wiosenny "Dookoła Dusznik Zdroju"

Sobota, 13 kwietnia 2013 · dodano: 13.04.2013 | Komentarze 0

Grupa rowerowa składająca się z 8 osób tj. Marysia, Kaziu, Tadziu, Władziu, Basia i Jurek oraz ja i Czesiu, wyruszyliśmy z Kłodzka aby wziąć udział w, organizowanym przez PTTK Koło Terenowe w Dusznikach Zdroju, Rajdzie Wiosennym "Dookoła Dusznik Zdroju". Spotkanie piechurów i rowerzystów miało miejsce na Jamrozowej Polanie.
Organizatorzy przygotowali poczęstunek (kiełbaska z grila z dodatkami, herbatka z sokiem malinowym), kalambury, strzelanie na strzelnicy i konkurs wiedzy turystycznej.

Motto zamieszczone na ulotce Koła PTTK w Dusznikach:
"Podróżowanie - nawlekanie geografii na nitkę życia" (Andrzej Stasiak)

Pieczątka w Książeczce wycieczek kolarskich

Wręczanie odznaczeń PTTK

Na Jamrozowej Polanie

Jeszcze zima na Jamrozowej Polanie

Drużyna rowerowa w drodze powrotnej z Dusznik Zdroju (brakuje osoby fotografującej)

W duecie do Wojborza

Czwartek, 11 kwietnia 2013 · dodano: 11.04.2013 | Komentarze 0

Zapowiadana była na dzisiaj deszczowa pogoda, ale jest dosyć ciepło choć wietrznie, postanawiamy więc (ja i Czesiu) wsiąść na rowery. Dzisiaj wybór padł na jazdę w kierunku Wojborza. W Wojborzu decydujemy się nie wracać do Kłodzka przez Młynów, tak jak przyjechaliśmy, a przez Łaczną i Piszkowice. W Łącznej pierwszy raz zapuszczamy się w jej głąb skręcając z drogi głównej w lewo. Dojechaliśmy do końca pnącej się mocno w górę drogi asfaltowej, którą płynęły strumienie z topiącego się śniegu. Dalej była już bardzo błotnista droga polna prowadząca, jak można odczytać z mapy, do leśniczówki w Młynowie. Latem jak nie będzie takiego błota być może uda się nam nią przejechać. Po zjedzeniu pysznych drożdżówek wróciliśmy do drogi głównej wiodącej do Bierkowic i przez Piszkowice oraz Korytów wróciliśmy do Kłodzka. Kilka razy straszył nas deszcz, ale było ciepło i ogólnie wyjazd uznajemy za udany. Po 10 pkt do Kolarskiej Odznaki Turystycznej zdobyte.

Brązowa rzeczka w Łącznej

Do Kolorowej w Polanicy Zdroju

Środa, 10 kwietnia 2013 · dodano: 11.04.2013 | Komentarze 0

6 osobową grupą ( Basia, Jurek, Kazia, Kaziu, ja i Czesiu) udaliśmy się dzisiaj do Polanicy Zdroju aby omówić sprawy wyjazdu do Kołobrzegu i Ustki. Zatrzymaliśmy się w Kolorowej u Marysi - siódmej osoby, która wybiera się z nami na w/w wyjazd.