Do Lasówki zamiast na Torfowiska pod Zieleńcem

Niedziela, 8 września 2013 · dodano: 08.09.2013 | Komentarze 0

Skład dzisiejszej drużyny rowerowej to, jak zazwyczaj w niedzielę: ja, Czesiu i Kaziu. Celem dzisiejszej wyprawy miały być torfowiska pod Zieleńcem. Z Kłodzka przez Stary Wielisław, Polanicę i Starkówek dojechaliśmy do Pokrzywna, z którego lasem jechaliśmy szlakami rowerowymi oznaczonymi różnymi kolorami.

Pierwszy odpoczynek.

Dojechaliśmy do Rozdroża Pod Bieścem.

Blisko Torfowisk ale...
Dalej pojechaliśmy taką drogę, że zamiast na torfowiska dojechaliśmy do Rozdroża pod Hutniczą Kopą tj. skrzyżowania dróg do Zieleńca, Dusznik i Międzylesia. Zamiast na Torfowiska decydujemy się jechać przez Lasówkę do Młotów.

Czerwony szlak rowerowy z Lasówki do Młotów skręcający z drogi asfaltowej na drogę leśną. Szlak świeżo odmalowany, dzisiaj widoczny z obu stron tj. zarówno od strony Młotów jak i od strony Lasówki. Jadąc nim kilka tygodni wcześniej o mało nie przeoczyliśmy tego przejazdu z jednej drogi na drugą tym bardziej, że jest to niemała przeprawa z przenoszeniem rowerów przez rowy napełnione wodą. My dzisiaj na niego nie skręcamy, jedziemy dalej drogą asfaltową i przed Młotami wjeżdżamy na długi zielony szlak rowerowy w kierunku Polanicy Zdroju.

Kolejny odpoczynek na szlaku do Polanicy Zdroju

W Polanicy fundujemy sobie lody i przez Stary Wielisław wracamy do Kłodzka.