Ostatni dzień lata na rowerze

Niedziela, 22 września 2013 · dodano: 22.09.2013 | Komentarze 0

Na dzisiaj,ostatni dzień lata, zapowiadana była niezła, bezdeszczowa, pogoda. Szkoda byłoby z tego nie skorzystać. Ja, Ania, Czesiu i Kaziu wyruszyliśmy, zgodnie z sugestią Ani, w kierunku Zieleńca.
Na chwilę zatrzymaliśmy się w Zdroju w Dusznikach. Tym razem nie przy fontannie a przy sklepie spożywczym naprzeciw którego wypatrzyliśmy wystawę j.n.

Do samego Zieleńca nie dojeżdżaliśmy. Na skrzyżowaniu dróg: Duszniki - Zieleniec - Międzylesie, wybraliśmy drogę prowadzącą w kierunku Międzylesia i dojechaliśmy do parkingu w Lasówce. Za parkingiem skręciliśmy z drogi głównej na nową asfaltową drogę rowerową R-2. Prowadzącymi przez las drogami rowerowymi( R-2, żółta, niebieska i czarna) dojechaliśmy do Schroniska pod Muflonem nad Dusznikami.
Na tej drodze była Polana św. Huberta z tablicą, którą sfotografowaliśmy i piękne, choć trujące muchomory.

Przy Schronisku pod Muflonem,

Potem wróciliśmy na niebieski szlak rowerowy i piękną nową drogą dojechaliśmy prawie do leśniczówki w Bobrownikach. Kiedyś tą drogą jechaliśmy ale musieliśmy wrócić, gdyż remontowany był przepust i nijak nie można się było przeprawić na drugą stronę. Dzisiaj droga wprawdzie była zagrodzona ale już w stanie pozwalającym na przejście.

Przeprowadziliśmy rowery przez zapory i za chwilę śmigamy dalej, podziwiając otaczający nas krajobraz.