Stary i Nowy Waliszów

Poniedziałek, 24 lutego 2014 · dodano: 25.02.2014 | Komentarze 0

Ja, Kazia, Czesiu, Kaziu i, dzisiaj pierwszy raz w tym roku, Piotr spotkaliśmy się "pod rurą" tj. w miejscu naszego stałego startu. Trasa dokładnie nie ustalona, pewne jest tylko to, że mamy dojechać do Gorzanowa. Tydzień temu, przy okazji zakupu drożdżówek w sklepie w Gorzanowie, utraciłam "rowerowy" portfelik, co stwierdziłam dopiero po powrocie do Kłodzka. W portfeliku było tylko kilkanaście złotych, ale żal mi było tego poręcznego portfelika.  Portfelik czekał na mnie w sklepie. Został znaleziony przed sklepem i oddany pani sklepowej, która cały tydzień usiłowała znaleźć jego właściciela, pytając klientów czy czegoś nie utracili. Po odzyskaniu zguby ustalamy dalszą trasę a właściwie dwie trasy, gdyż ja, Czesiu i Kaziu mamy czas i ochotę na trochę dłuższą jazdę a Kazia i Piotr na krótszą. Ostatecznie jedziemy razem do Zabłocia. Nasza trójka kieruje się do Stare Waliszowa. Kazia i Piotr nie zawracają, jak pierwotnie zamierzali, a jadą do Bystrzycy. Nasza dalsza trasa to: Stary Waliszów - Nowy Waliszów - Romanowo - Ołdrzychowice - Żelazno -Krosnowice - Kłodzko.