Szynobusem do Kulina

Piątek, 21 marca 2014 · dodano: 21.03.2014 | Komentarze 0

Grupa 8-osobowa wsiadła do szynobusu na stacji Kłodzko Nowe. Szynobusem dojechaliśmy do Kulina. W Kulinie dzielimy się na dwie grupy. Obie Basie, Jurek i Alek jadą w kierunku Kłodzka a ja, Czesiu, Kaziu i Władziu w kierunku Gołaczowa. Trasa naszej trójki ( ja i trzej panowie) to: Kulin - Gołaczów - Dańczów - Jeleniów - Jerzykowice Wielkie. Wyjeżdżamy w Kudowie na końcu ul. 1 Maja i jedziemy Szosą Stu Zakrętów przez Karłów do Radkowa i dalej: Ratno Górne - Ratno Dolne - Ścinawka Średnia - Ścinawka Dolna - Gorzuchów - Bierkowice - Piszkowice - Korytów - Kłodzko. Do Kłodzka wróciliśmy bez Władzia, który drogę z Gorzuchowa do Kłodzka zmuszony był pokonać pieszo, gdyż "awaria" tylnego koła uniemożliwiła mu jazdę. W Ratnie Dolnym stwierdził pęknięcie obręczy tylnego koła, ostrożnie jechał dalej. Przed Gorzuchowem wystrzeliła opona i już dalsza jazda była niemożliwa. Władziu to zaprawiony piechur i nie przeraziła go  wizja kilkukilometrowego marszu.
Dzisiaj zdobyliśmy po 10 pkt do Kolarskiej Odznaki Turystycznej (pieczątka z Kudowy i Karłowa).

Dworzec w Kulinie Kłodzkim.

Pożegnanie z grupą udającą się w kierunku Kłodzka